Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2008 20:16 - Нека аз!
Автор: margarite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3949 Коментари: 1 Гласове:
0



Интернет имам от време на време пред банята и постоянна връзка в коридора. Обаждам се на С’вен. Не знам какво да му кажа – като децата в началните класове когато Госпожата задава въпрос и те всички вдигат ръка дори и да не знаят отговора (вж. по-горе)...Важното е да вдигнат ръка...важното за мен е да се обадя. Ако трябва да си спомням разговорите със С’вен ще ми е нужна секретарка с добро въображение – разменяме си пълни глупости, супер-клишета (прм. „Как си”), удари (ама кой ти гледа ударите...важното е че сме заедно – в една линия – опитайте да си представите – телефонна линия – и там В линията – аз и С’вен... това в кабала може да се нарича и Гмар Тикун).



Тагове:   нека,


Гласувай:
0



1. strianakiev - Докторе...трудно ми е да следя...
19.02.2008 11:11
много стана абстрактно с това Гмар Тикун..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: margarite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17432
Постинги: 9
Коментари: 16
Гласове: 27
Архив